Followers

Tuesday, May 1, 2018

Tinta Pertama

Bismillahirrahmanirrahim,

Selasa, 1 Mei 2018
Wisma MUIP, Nasr City, Cairo,Egypt

Assalamualaikum kawan,teman dan sahabat pemburu bahagia :') , moga sentiasa sukses didalam kehidupan penuh pancaroba ini. Hehe, ini merupakan penulisan pertama saya di blog. Sebelum ini, kertas dan buku menjadi hidangan bagi sebuah cetusan rasa. Kini, insyaAllah, saya akan berkongsi segala coretan dan rasa hati saya di blog ini insyaAllah. :').

Okey, let me introduce myself . hehe, Saya merupakan seorang pelajar. Based in Cairo. Alhamdulillah, saya menyambung pelajaran diperingkat degree di Egypt. Umur? hehe hazas sirr. Menetap di daerah Kuantan. Selesai bahagian taaruf, :'D

Penulisan. Saya rasa ramai yang suka menulis. Ada juga yang tidak suka. Tidak mengapa. Hak masing-masing kerna Allah itu Maha Bijaksana. Dia menjadikan manusia itu tiap-tiap padanya, ada kelebihan, ada kekurangan. Jadi sentiasa bersyukur yaa. :')


Hope all of you guys, to support, singgah and mampu menerima buah fikiran dan cetusan rasa saya. Apa-apa saya akan kongsikan. InsyaAllah. :')
Sahabat semua boleh juga ke blog ayah saya untuk membaca,mencari dan melihat hasil penulisan ayah saya. Sememangnya, dialah yang menjadi kayu ukur dan pencetus kepada saya untuk menulis.

Orang kata, "Bapak borek, Anak rintik" hehe. 😊

abuikhwan.blogspot.com

~Semoga terus Sukses kalian. :') 

No comments:

Post a Comment